Klachtenprocedure

Bij AeroDive streven we naar de beste service en producten van hoge kwaliteit. Toch kan het soms voorkomen dat er iets niet helemaal verloopt zoals verwacht. We horen graag van u, zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.

Klacht melden bij AeroDive

Heeft u een klacht? Laat het ons direct weten via e-mail op info@aerodive.nl. Vermeld uw ordernummer en geef een korte omschrijving van het probleem. Wij nemen binnen 5 werkdagen contact met u op om uw klacht te bespreken en een oplossing te vinden.

Bemiddeling via WebwinkelKeur

Indien wij er samen niet uitkomen, kunt u uw geschil voorleggen aan WebwinkelKeur voor bemiddeling. Meer informatie over deze mogelijkheid vindt u via de volgende link: WebwinkelKeur Geschillen.

Klachtenregistratie binnen de EU

Voor consumenten binnen de EU is het tevens mogelijk om een klacht in te dienen via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Indien uw klacht nog niet elders in behandeling is genomen, kunt u deze via dit platform deponeren.

Heeft u vragen over onze klachtenprocedure? Neem gerust contact op met ons team; wij helpen u graag verder.